Thursday, November 11, 2010

11/12/1991 or 11/11/1991

yep.it happened yesterday morning at 12 a:m
tetiba ringtone muse neutron star collision berbunyi
I picked up then liyana my kwn baek gila2!!! 
called me and she was like hesitating and tergelak2 mcm org gila..
*dlm hati : wat is she talking about.ak nak tido la bodo ak ader exam esok.
and she keeps being so annoying and lastly she said 
"happy birthday farid" and .....
wat the hell..confident nye minah.tODAY IS not my birthday la sayang.
my birthday is on 11 disember NOT  11 november.
haih..maybe they get really confused with this number I mean 11 and 12..wow ! 
"confused" sangat~ "banyak sgt beza" ~~~~~~
ouh sory I'm being sarcastic again~~ 
"~" when i used this symbol .its mean I'm being a lil bit sarcastic 
 ouh just now I said they.
who r they.
this 5  people.
termasuk my best frens : ichi
atira,asmira, and azam
KORUNK COMEL SANGAT WISH AWAL2!~
: D!
 ney antara mereka yang syg saye lebeyh.nak anta perogol la pela.cepat la rogol ak! yum!
my fetish is force!~~
anyway my birthday is on
11 disember
ingat taw..*cewah farid yang ko bajet sgt nak ltak besar2 tulisan asal..ak taw la nak bace .sial nye laki
(nada org  yang mengumpat ak senyap2 bile bace blog ney)


ps : ok ak gurau pasal fetish2 tuh : P~ 
 

No comments:

Post a Comment